6 porad jak tworzyć angażującą reklamę na Instagramie

Prowadzisz Swój e-biznes i tworzysz płatne kampanie reklamowe na Facebooku?, ale już Ci to nie wystarcza i chcesz zacząć swój biznes rozwijać też na Instagramie? Dobrze trafiasz czytając ten artykuł.
Instagram, to wciąż rozwijający się prężnie portal społecznościowy do krótkich filmików, a też do robienia zdjęć posiada też opcje „Instastory”, którą można wykorzystać, wówczas do promocji swojego e-commerce, który prowadzisz. Krótkie relacje 24 godzinne na Twoim profilu nakleją Ci łatkę weterana w owej branży. Warto prowadzić ten jeden z kilku portali społecznościowych, wówczas gdy Twoja branża może się opierać na krótkich filmikach czy na zdjęciach.
Dobra, ale jak wszędzie trzeba poinformować, że jesteś już też na tej aplikacji i wykonać skuteczną na niej reklamę, ale właśnie pewnie nie wiesz jak to zrobić, dlatego tu jesteś! Zaczynamy

Jak w ogóle tworzyć reklamę na Instagramie?


Musisz pierw zacząć od przełączenia konta z wersji „zwykłej” do konta „biznes” Już tłumacze jak to zrobić!

Wybierz ustawienia i dotknij jedną z opcji „Konto”
I zejdź aż na sam dół owej opcji zobaczysz podświetlony napis na niebiesko link z napisem „Przejdź na konto profesjonalne”
Postępuj zgodnie z informacjami podanymi dalej.
Jeżeli nie masz konta prywatnego utwórz je, by móc przejść na konto „biznes”

To nie wszystko z klikania, więc przygotuj się dalej w cierpliwość jeszcze parę chwil!

Wejdź na swój owy profil na Instagramie tylko i wyłącznie za pomocą aplikacji mobilnej !
Wybierz ustawienia i znów dotknij opcje „Konto”
Dotknij kolejną opcję „Powiązane konta” i stamtąd wybierz „Facebook”

Już prawie gotowe ostatnie kroki przed Tobą!

Wejdź do swego owego menedżera reklam i kliknij opcje w „ustawienia firmowe”
Z menu, które zobaczysz wyświetlone już po lewej stronie znajdź i dotknij opcje „Konta na Instagramie”
Kliknij w nie i po prostu „Dodaj”
Zaloguj się do swego obecnego profilu na Instagramie

To wszystko co musisz zrobić, by zacząć prowadzić kampanie na owym Instagramie, z zarówno poziomu Menedżera reklam, jak już poprzez aplikacje mobilną. Proste co nie? Ale co dalej? Możemy już prowadzić swoje kampanie a teraz zapoznaj sie jak robić to skutecznie!

Czy warto reklamować się na owym portalu ?


A to już różnie wychodzi w praniu. W zależności od wielu czynników złożonych na ten proces.
Wiele biznesów świetnie pasuje do zrobienia pięknych i unikalnych zdjęć czy też video. Równie mnóstwo jednak nie powinno tracić na ową reklamę.
Musisz się dowiedzieć czy Twoja branża wpasuje się w rolę na ten portal społecznościowy najlepiej zobaczyć inne marki czy coś oferują na Instagramie czy przyciąga to ich i być może Twoich klientów! Pamiętaj, by pierw przejrzeć cały swój rynek na owym portalu zanim zaczniesz skupiać się na skutecznej promocji, bo jeśli nie ma zainteresowania Ową branżą na owym portalu to tylko stracisz czas i pieniądze.

Instagram posiada 4 rodzaje reklam
Wyróżnia się je na podstawie :

Reklama graficzna
Reklama video
Reklama karuzelowa
Reklama w formie kolekcji
Warto wiedzieć, więc, że każda z owych reklam różni się na inne sposoby i warto wiedzieć, też że nie każda z nich nada się na twoją reklamę.

6 Skutecznych porad jak tworzyć angażujące reklamy na Instagramie

Jak już wiemy, że owe marki sprzedają się na Instagramie i ma się tam dobrze musisz poznać tajniki skutecznych i angażujących reklam na tym portalu, by przebić się nad swoją konkurencją.

Twórz zdjęcia/video od serca a nie od musu musi wyjść perfekcyjnie
Postaw na geotagi, które są ważne w wyborze kampanii
Utwórz swój profil grupy odbiorczej z odpowiednimi kategoriami wiekowymi i do kogo jest kierowana reklama
Jeśli posiadasz firmę na skale światową zaznacz, też owe języki, które przyniosą lepsze efekty
Stwórz geotag osobno do każdej owej reklamy, jeśli chcesz by reklama odbyła się w Polsce i Niemczech to pierw stwórz reklamę na Polskę później dla kraju Niemieckiego, a dlaczego? Dlatego, że wtedy twoja reklama będzie bardziej skuteczna
Stwórz odpowiedni opis angażujący do Twojej reklamy postaw na cel zwiększenie zasięgu grupy docelowej i musisz w opisie ich tak zwanie „zmusić” do zostawienia interakcji jak Like czy też komentarz wpłynie to idealnie dobrze na owy cel.

Jest też wiele innych metod, by zwiększyć zaangażowanie i skuteczność reklam, ale najważniejsze zostały wymienione w liście wyżej, żeby treść sprzedała się w internecie pierw konsumenci musza nabrać do Ciebie i Twojej marki zaufanie w tym pomogą Ci angażujące kampanie reklamowe. Już teraz wiesz jak stworzyć dobrą i skuteczną kampanie reklamową, która przyniesie Ci oczekiwane rezultaty.